Accés al contingut Accés al menú de la secció
Inici  > Àrees d'actuació  > Publicacions  > Quaderns d'avaluació  > Quaderns d'avaluació. 19 - Estudi PISA 2009. Avançament de resultats
 

Quaderns d'avaluació. 19

Quaderns d'avaluacio 19

El número 19 de la col·lecció Quaderns d'avaluació està dedicat íntegrament als resultats de l'estudi PISA 2009.
Després d'una breu introducció a l'estudi internacional i de presentar la competència en comprensió lectora com a àmbit prioritari de l'avaluació del 2009, s'ofereix una síntesi dels resultats en competència en comprensió lectora, en competència matemàtica i en competència científica. Els resultats de l'alumnat de Catalunya es comparen amb els de l'alumnat dels països de l'OCDE i també amb els de l'alumnat de les comunitats autònomes que han ampliat la mostra de l'estudi.
S'analitzen alguns factors associats al rendiment en competència en comprensió lectora, com ara el nivell socioeconòmic i cultural de les famílies, el nivell educatiu del pare i la mare, les estratègies d'aprenentatge, etc.
S'ofereixen els resultats de l'alumnat de Catalunya obtinguts en els diferents cicles de PISA: 2000, 2003, 2006 i 2009.
El volum es clou, com és habitual, amb les seccions "Revista de Llibres" i "Publicacions del Consell".

1a edició: abril de 2011
ISSN electrònic 2014-797X

72 pàgines

Data d'actualització: 11.01.2012