Accés al contingut Accés al menú de la secció
Inici  > Àrees d'actuació  > Publicacions  > Quaderns d'avaluació  > Quaderns d'avaluació. 17 - Educació primària 2007. Síntesi de resultats
 

Quaderns d'avaluació. 17

Quaderns d'avaluacio 17

El número 17 dels Quaderns d'avaluació presenta la síntesi de resultats de l'avaluació de l'educació primària 2007. L'avaluació, aplicada a l'alumnat de sisè curs, ha estat impulsada a nivell estatal per l'Instituto de Evaluación del Ministeri d'Educació i duta a terme amb la col·laboració dels organismes d'avaluació de les diferents comunitats autònomes.

Aquesta és la quarta edició de l'avaluació esmentada, que s'ha fet en cicles de quatre anys: 1995, 1999, 2003 i 2007. Catalunya hi participa amb ampliació de la mostra i de les proves d'avaluació. Es presenten els resultats globals en els àmbits avaluats, que són la llengua catalana, la llengua castellana, la llengua anglesa, les matemàtiques, el coneixement del medi social i natural i el coneixement del medi social i cultural de Catalunya. Hi ha també alguns resultats segons determinades variables de context, anàlisis de variabilitat, notes sobre dades de context i usos lingüístics de l'alumnat.

El número inclou un article de Miquel Àngel Alegre i Gerard Ferrer-Esteban que porta per títol "Règims escolars i equitat educativa: algunes evidències basades en les proves PISA 2006".

Com sempre, hi trobareu l'apartat de Revista de llibres i Publicacions del Consell.

1a edició: abril de 2010
92 pàgs.

Data d'actualització: 12.07.2010