Accés al contingut Accés al menú de la secció
Inici  > Àrees d'actuació  > Publicacions  > Quaderns d'avaluació  > Quaderns d'avaluació. 14 - Desigualtats en les trajectòries formatives en l'educació postobligatòria a Catalunya
 

Quaderns d'avaluació. 14

Quaderns d'avaluació 14

El primer article d'aquest número, "L'educació postobligatòria a Catalunya. Eixos de desigualtat en les trajectòries formatives més enllà de l'ESO", és una síntesi de la recerca encarregada pel Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educativa a l'IGOP de la UAB, que es publicarà íntegrament en el número 15 de la col·lecció "Informes d'Avaluació". Escrit per J. Subirats (dir.), M.A. Alegre, R. Benito, X. Chela, I. González i B. Albaigés, l'article analitza els factors que incideixen en l'obtenció de les titulacions postobligatòries, fixant-se en els col·lectius d'alumnes que tenen més possibilitats d'acreditar. Es presenten dades comparatives a nivell de les diferents comarques de Catalunya, de les comunitats autònomes d'Espanya i diversos països d'Europa. S'analitzen també variables individuals i de centres educatius.

El segon article, signat per Joaquim Prats i Emili Palacios, és una reflexió, amb dades, sobre les problemàtiques i els reptes que presenten les transicions educatives a Catalunya, sempre en el context més ampli d'Espanya i Europa.

El número es clou, com sempre, amb l'apartat de Revista de llibres i Publicacions del Consell.

1a edició: abril de 2009
60 pàgines

Data d'actualització: 07.07.2009