Accés al contingut Accés al menú de la secció
Inici  > Àrees d'actuació  > Publicacions  > Informes d'Avaluació  > 12 - Resultats de llengua anglesa de l'alumnat de 4t d'ESO de Catalunya. Avaluació de l'ESO 2006
 

12 - Resultats de llengua anglesa de l'alumnat de 4t d'ESO de Catalunya. Avaluació de l'ESO 2006

informes 12

El número 12 dels "Informes d'avaluació" és un dels estudis de rendiment  dissenyats pel Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu que forma part de l'avaluació de l'educació secundària obligatòria 2006.

Després d'un apartat dedicat a la metodologia (marc conceptual, els instruments d'avaluació, població i mostra avaluades: uns 1.500 alumnes de 51 centres,  desenvolupament de l'aplicació i anàlisi de les dades), hi ha l'apartat dedicat al rendiment de l'alumnat de 4t d’ESO en llengua anglesa. S'hi presenten els resultats obtinguts en totes les habilitats avaluades, que són la comprensió oral, la comprensió lectora i la producció i interacció orals, a banda d'incloure els resultats obtinguts amb un qüestionari de motivació.

Es descriuen diverses variables associades al rendiment, que es relacionen amb l'alumnat, les famílies i els centres educatius, i s'analitza també el rendiment de l'alumnat segons el funcionament del centre.  Aquestes són dades de context que ajuden a comprendre el rendiment de l'alumnat d’unes determinades característiques.

El volum es clou amb un apartat de consideracions finals i un altre de recomanacions.

1ª edició: novembre de 2008
135 pàgines



Data d'actualització: 25.11.2008