Accés al contingut Accés al menú de la secció
Inici  > Àrees d'actuació  > Publicacions  > Col·lecció "Documents"  > 41 - TIMSS 2019. Disseny de l'avaluació i ítems alliberats
 

41 - TIMSS 2019. Disseny de l'avaluació i ítems alliberats

Documents 41

El número 41 de la col·lecció ‘Documents’ consta de dos grans apartats. En el primer s’explica com és el disseny de l’avaluació TIMSS 2019 de matemàtiques i ciències per al quart curs d’educació primària, que és el que s’avalua a Catalunya. La informació està extreta de Mullis, I.V.S. i Martin, M.O. (eds.), TIMSS 2019 Assessment Frameworks. Boston College, TIMSS & PIRLS International Study Center, 2017.

En el segon apartat es recullen els ítems alliberats de les avaluacions anteriors que TIMSS ha posat a disposició de la comunitat educativa.

Els ítems alliberats s’havien publicat amb anterioritat als números 29 i 23 de la col·lecció ‘Documents’. S’hi han afegit, també, els ítems alliberats de l’avaluació de 2015. Els ítems estan classificats per dominis de continguts. Per a matemàtiques: nombres, mesura i geometria, i dades; per a ciències: ciències de la naturalesa, ciències físiques i ciències de la Terra.

1a edició: novembre de 2018

84 pàgines

Data d'actualització: 14.11.2018