Accés al contingut Accés al menú de la secció
Inici  > Àrees d'actuació  > Publicacions  > Col·lecció "Documents"  > 24 - PIRLS i TIMSS 2011. Síntesi dels marcs conceptuals
 

24 - PIRLS i TIMSS 2011. Síntesi dels marcs conceptuals

documents 24

El número 24 de la col·lecció “Documents” és una síntesi dels marcs conceptuals en què es basen dues avaluacions internacionals per a l’educació primària: l'Estudi Internacional sobre el Progrés en Comprensió Lectora (PIRLS) i l'Estudi Internacional de Tendències en Matemàtiques i Ciències (TIMSS).

El PIRLS i el TIMSS investiguen des de fa anys, en més de 50 països, el rendiment de l'alumnat de quart curs d’educació primària en tres competències fonamentals: la comprensió lectora, les matemàtiques i les ciències. Els dos estudis han estat dissenyats per analitzar i comparar les diferències entre sistemes educatius i contribuir així a la millora dels ensenyaments i els aprenentatges en tots els països. S’apliquen a una mostra representativa d’escoles de cada país participant.

Els marcs conceptuals han estat publicats per la Internacional Association for the Evaluation of Educational Achievment (IEA) i traduïts al castellà pel Ministerio de Educación, Cultura y Deporte.

1a edició, gener 2014
23 pàgines

Data d'actualització: 22.10.2014