Accés al contingut Accés al menú de la secció
Inici  > Àrees d'actuació  > Publicacions  > Col·lecció "Documents"  > 05 - PIRLS 2006. Marcs teòrics i especificacions d'avaluació
 

PIRLS 2006. Marcs teòrics i especificacions d'avaluació

documents5

El número 5 de la col·lecció Documents, PIRLS 2006. Estudi Internacional sobre el progrés en comprensió lectora. Marcs teòrics i especificacions d'avaluació, conté el marc conceptual de l'avaluació internacional sobre la capacitat lectora dels nens i nenes de 4t curs de l'educació primària. L'avaluació, promoguda per la IEA , permet obtenir dades comparatives a nivell internacional i proporciona informació detallada sobre el suport familiar a la lectura i sobre el seu ensenyament en els centres docents. Catalunya participa en l'avaluació internacional coordinada per l'INECSE amb vint-i-dos centres, que formen part de la mostra estatal. A banda del marc teòric i de les especificacions d'avaluació, el volum conté textos d'exemple amb les preguntes corresponents i les guies de puntuació i una comparació entre l'estudi PIRLS i el PISA.
1a edició: abril 2006
95 pàgines


Enllaços relacionats


Data d'actualització: 05.12.2007