Accés al contingut Accés al menú de la secció
Inici  > Àrees d'actuació  > Publicacions  > Col·lecció "Documents"  > 01 - Marc conceptual per a l'avaluació PISA 2003
 

Marc conceptual per a l'avaluació PISA 2003

documents1

En el marc de l'OCDE (Organització per a la Col·laboració i Desenvolupament Econòmic), l'estudi PISA (Programa per a l'Avaluació Internacional de l'Alumnat) 2003 avalua els coneixements i habilitats de l'alumnat de 15 anys en matemàtiques, comprensió lectora, ciències i resolució de problemes.

El document presenta els principis que guien l'avaluació PISA 2003, descrita en funció dels continguts que l'alumnat necessita adquirir, els processos que ha de realitzar i el context en què s'apliquen els coneixements i les habilitats adquirides. També il·lustra els àmbits d'avaluació (matemàtiques, ciències de la naturalesa i resolució de problemes) mitjançant diferents exemples. Els exemples de l'àmbit de comprensió lectora es poden trobar en La medida de los conocimientos y destrezas de los alumnos, publicat per l'INECSE l'any 2001.

El document és la traducció i adaptació de The PISA 2003 Assessment Framework (Mathematics, Reading, Science and Problem Solving Knowledge and Skills), publicat per l'OCDE el 2003.

1a edició: desembre 2004
227 pàgines



Data d'actualització: 13.05.2007